21-09-2012
Des de demà dissabte fins el proper dilluns 24 de setembre, els agrupaments d’EC de Barcelona sortiran al carrer per participar a la Mostra d’Entitats de La Mercè. L’objectiu de la Mostra és reivindicar al carrer i en un ambient festiu, l’aportació a la ciutat de l’associacionisme, en el nostre cas, l’associacionisme educatiu.
A la parada d’EC podreu trobar informació del projecte, les darreres publicacions i conèixer el projecte a partir d'intercanviar opinions i informació amb els caps escoltes i membres de l'associació.
Actualment, són 10 agrupaments de Barcelona a Escoltes Catalans, repartits en 7 districtes. Formen la Vegueria del Barcelonès, un de les 5 vegueries d’EC. Aquests agrupaments són: l’AE Antoni Gaudí, AE Can Baró, AE El Pi de Les Corts, AE Jaume I del Coll, AE Jaume I, AE Joan Maragall, AE Pere Rosselló, AE Ramon Llull, AE Terre Nova i AE Wé Ziza. Bona Festa Major!